Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 30 marca 2015

Od Jasmin Cd Kishan

- Nie wiesz, że jak z kimś gadasz to patrzysz na niego ? - warknęłam. Basior prychnął i opuścił łeb - Zamierzasz odpowiedzieć ?
- Nie. Wyssałaś ze mnie całą energię życiową - zażartował, ale zmarszczył brwi - Gdzie ja jestem ?
- Zgadnij
- O nie ! - krzyknął gdy zorientował się, że jest w mojej jaskini. Zaśmiałam się pod nosem. Podeszłam do niego i położyłam się obok.
- O tak - mruknęłam i jednym ruchem rozcięłam sznury, które go krępowały. Szybko przytknęłam łapę do jego gardła - Jeśli jeszcze raz wejdziesz mi w drogę to nie będzie taryfy ulgowej.
Wzięłam łapę.
- Jak coś to jestem Kishan
- Po co mi to ?
- Żebyś wiedziała jaki nagrobek mi postawić - prychnął i wybiegł z jaskini.
- Nie bój się. Będzie taki : ,,Tu leży ten strup co jego imię kojarzyło się z kiszką '' ! - krzyknęłam za nim, ale wątpię żeby cokolwiek słyszał. ..

< Kishan ? Ty co twoje imię kojarzy się z kiszką ? XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz