Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 13 lipca 2015

Od Jasmin Cd Ktoś

Najpierw chcę podziękować tym którzy głosowali na mnie w ankiecie. Dziękuję.

Kolejny poranek, kolejny dzień, który i tak niczym nie różni się od poprzedniego... Chociaż, może... Nie. Jednak nie. Wstałam rano jak co dzień. Wyszłam coś upolować. Pobiegłam do lasu , szybko znalazłam jakąś padlinę. Nie pachniała za ładnie, ale, że nie chciało mi się nic szukać zjadłam ją.
- A co tam ... Nic mi nie będzie - powiedziałam sama do siebie i wróciłam do domu. Po drodze widziałam tego... jak mu tam ? Rollana. Był z czegoś bardzo dumny. Podeszłam do niego spytałam:
- Czemu się tak stroszysz jak paw ?
- Nie wiesz ? Zostałem wybrany na Samca Alphę, a ty na Samicę.
- Co ?! - krzyknęłam, aż ptaki poderwały się do lotu - Nie ! To nie może być prawdą...
- Ale jest, a teraz wybacz ale muszę iść do lasu - powiedział i odszedł. Stałam przez chwilę jak ten kołek. ,,Jestem Alphą ? Myślałam, że ten dzień będzie taki jak inne...'', pomyślałam. Wróciłam do domu. Z tą padliną coś jednak było nie tak. Poczułam się słabo. Zemdlałam, a gdy się obudziłam ktoś nade mną stał...

Ktosiu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz