Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 23 lutego 2015

Od Amiri do Jasmin

- To co z nim zrobisz ? - spytałam Jasmin.
Byłam ciekawa czy umie się zajmować zwierzętami. Podeszłam do niej gdy kładła jajo w małym zagłębieniu w ścianie.
- Ale wiesz że zwierze potrzebuje opieki. Szczególnie te małe. - bałam się o stworzonko w jajku. Jasmin nie wydawała się zbyt opiekuńcza.
- No przecież że wiem.
-Chciałam się tylko upewnić. Ja jeszcze nie mam zwierzaczka , ale pomagałam takiej dziewczynie , bo sobie nie radziła.
- Ta. Nie musisz się martwić wiem jak postępować ze zwierzętami. - odparła wadera chyba miała już dość mojego towarzystwa.
- Jasmin jesteś tu już długo ?
- Nie specjalnie , a co ?
- A nic po prostu chciałam wiedzieć czy znalazłaś jakieś fajne miejsca.
( Jasmin?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz