Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 19 lutego 2015

Powitajmy...


Imię: Jasmin - Można też Jass
płeć: Wadera
Wiek: 3 Lata Nieśmiertelna
Charakter: Jass jest dość dziwna. Jest raczej powściągliwa [ tylko gdy ma swoje humory]. Do głupich rzeczy zawsze pierwsza. Można o niej powiedzieć ,, Coś jej na mózg padło'' ... Chamska, bezlitosna i przede wszystkim tajemnicza. Miewa inny tok myślenia... Pluje śmierci w twarz.
Historia: Wychowałam się w watasze  mojego ojca... Urządził zawody polowe. Zajęłam ostatnie miejsce i po prostu mnie wygnał. Jakimś cudem trafiłam do wilczego wojska. Bardzo mnie zmieniło i poznałam kogoś... To był basior imieniem Jay... Byliśmy w sobie zakochani i nie wyobrażaliśmy sobie życia bez siebie... Niestety wybuchła wojna i Jay zginął... Byłam załamana i uciekłam... Trafiłam tu...
Umiejętności: 
- Nabyte w wojsku
Moce: 
- Przywołanie demonów, duchów itp.
- Ogłuszające wycie
- Więcej nie zdradzi...
Żywioł: Śmierć
Cechy charakterystyczne: Rude długoe włosy które otulają jej twarz obcina stył. Jej zielono-niebieskie oczy KŁAMIĄ nie jest to jeden z najurokliwszych wilków.
Stanowisko: Morderca
Motto: ,, Życie jest jak książka... śmierć to tylko kolejny rozdział ''
Partner: Szuka
Rodzina: Wygnali ją
Klan: Klan Mordleones
Talizman: [X]
Nora: [X]
Inne zdjęcia: 
1
2 -Z Jay'em
3
4
5 - Śmierć Jay'a
głos: Cry os the wolfs - a tribute to the wolf
Spadek: 200 KR
właściciel: julciak b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz